Yazmak Herşey Değildir !

Bazen yazmayarak da bir şeyler anlatabiliriz. İnsan her zaman yazmayı sevmez. Bu doğasından mıdır bilinmez ama her zaman yazı yazamayabilir insan. Bazen yazdıklarımız çok şey ifade etse de bazen hiçbir anlamı olmayabilir. Bazen bir bakış satırlarca yazının özeti oluverir bir anda.. Bazen ise kelimeler anlamsız kalır zor zamanlarda.. Önemli olan az ve öz bir şeyler anlatabilmektir aslında.. Laf kalabalığı yapmayı çok sever bizim insanımız. 1‘e 5 ekler sende inanırsın çoğu zaman. Çoğu zaman da artık doğru söylese bile inanmazsın ona.. Çünkü güvenini kaybetmiştir artık. Ne söylese boş, kelimeler kifayetsiz kalır cümlelerde.. Blogda böyle boş kalıyor bazı zamanlar. Sanmayın ki burayı unuttum, ilgisiz davranıyorum. Bazen özlenmek güzeldir çoğu sıkıcı geçen zamanlara inat.. Her gün yazı yazsam hiç kimsenin okumayacağını bildiğim için böyle aralar veriyorum bazı zamanlar. İnşallah doğru yapıyorumdur. İnandığınız şeyleri gerçekleştirmezseniz gerçekten pişman oluyorsunuz. O yüzden zaman varken sizlerde inandığınız şeylerin peşinden koşun..

NotKaramsar zamanıma gelen yazılardan biri. Sıkıldığım zaman böyle saçmalıyorum işte, hatamız varsa şimdiden affola..

Bu yazıdan önce yazmış olduğum "İlham Geldi Konuştum 🙂" başlıklı yazımı da okumanızı tavsiye ederim.

Herkese Merhabalar, ben Enes İLHAN. Gaziantep'te doğdum, Adana'da Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bölümünü okudum ve 2012'de mezun oldum. Askerliğimi uzun dönem olarak, { acemiliği Ankara/Mamak'ta , usta birliğini ise Hatay/İskenderun'da } yapıp bitirmiş bulunmaktayım. Şimdi ise hayata atılmanın çabası içerisine girmiş bulunmakta olup iş bulma derdindeyim.

8 yorum

  1. ByCakko   •  

    Saçmalamak değil bu yazı abi özellikle son paragraf şu sıralar benim durumumu anlatıyor. Bloga konu girmiyorum eski hevesimle o yüzden ara ara birşeyler karalıyorum , kendimce eski hevesimi kazanma çabaları işte 🙂

  2. Enes İLHAN   •  

    @ByCakko,
    O herkeste oluyor kardeşim merak etme sen. Ama göreceksin ki sosyal ortama biraz karıştığın zaman yazacak şeyler mutlaka olacaktır.
    @Ahmet,
    Teşekkür ederim ahmet.

  3. HBastepe   •  

    Bence yazmak çok güzel bir şey. İnsanın anlatamadıklarını yazıya dökmesi kadar güzel bir şey yok bence.

  4. Çağatay Gülümser   •  

    Nedendir bilinmez ama yazını okurken Behçet Necatigil'in: "bir bakış bile anlatmaya yeterken her şeyi" dizesi aklıma geldi. 🙂
    Yazmak, içini boşaltmaktır.
    Yazmak, sakinleşmektir.
    Yazmak, rahat olmaktır.
    Yazmak, geniş olmaktır.
    Yazmak "her şey" olmasa da benim için önemli bir yeri var.

  5. Anonymous   •  

    yazmak herşey değildir bazen copy,paste'de yapmak lazım 🙂

  6. kemalcan   •  

    yazmak herşey değildir bazen copy,paste'de yapmak lazım 🙂

  7. Enes İLHAN   •  

    Arkadaşlar konu yanlış anlaşılmış sanırım 🙂 Ben yazmayı sevmiyorum demedim ki. Yazmayı sevmesem yada yazmaya karşı olsam bu blog var olmazdı zaten. Benim anlatmak istediklerim tam olarak ikinci paragraf da. Konuyu tam okumadan mı yorum yaptınız anlamadım 🙂

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Güvenlik Sorusu ? * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.