Enes İLHAN\ Gayette Maybelline Yani..!

Öyle İşte.. 2 yorum 2.336 29 Şubat 2012

Diyecek fazla söz yok demeyeceğim beylikdüzü escort çünkü diyecek o kadar çok şey var ki bu moron izmir rus escort için.. Hemen başlayayım saydırmaya. E be utanmaz salak ne diye çıkıp bunları söyleyerek biz Erkekleri sinirlendiriyorsun durduk yere ! İşin gücün yokmu kızım. Git efendi efendi dersini çalış. Aile’nin sana sunduğu imkanları değerlendir. E be gerizekalı kızım ne diye bize bunları anlatıyorsun ? Kime ne şekilde izah avcılar escort edeceksin gerçeği ? Bunları bilsek ne olacak bilmesek ne olacak ? E be odun kardeşim bunları mı öğrettiler sana bu yaşına kadar ? Fakir bir dünya markası diyo bide. O beko olacak bir kere salak kızım ! Her neyse al makyajınıda izmir vip escort malbelline’nide bu ülkeden defol git. Senin bu ülkede barınmana tahammülüm yok benim. Al malbelline’ni diğer asalak arkadaşlarını da git buradan. Ama lütfen git artık . Acıdım lan sana ayırdığım 2 dk için. Hayır buna mı acıyayım sizin de 2 dakikanızı escort bayan beylikdüzü çalacağım için izmir elit escort mi ? Her neyse bu kadar yeter herhalde yoksa ilerisini düşünemiyorum. İzleyin sizde saydırın sayın okur rahatlarsınız valla 🙂

Bu yazıdan önce yazmış olduğum "Bu Hikaye Okunmaya Değer..." başlıklı yazımı da okumanızı tavsiye ederim.

Yorumlar ;

intifada1453
4 Mart 2012 - 04:48:59

Kardeşim Viral reklamı soktular yine gözümüze, Sende buna ortak oldun 🙂

Enes ILHAN
4 Mart 2012 - 11:26:57

Valla kardeşim viralmidir gerçekten bilmiyorum ama bu özürlüye kıl oldum. Viral olduğuna dair bir gerçeklik varmı intifada ?