Enes İLHAN\ Bende Artık Turhost’tayım

İnternet Dünyası 12 yorum 4.069 14 Ağustos 2012

Gün içinde belli aralıklarda kapalı kalan sitem artık ulaşılabilir durumda. Bundan önceki yazımda siteye bulaşan virüs hakkında yazı yazmıştım. Sorunun kaynağını belirledim gibi. Sorun temaya yerleşen fakat benim bir türlü bulamadığım koddan kaynaklanıyor. Yani anlayacağınız sorun temada. Ne yazık ki üstünde epey emek verdiğim bir tema yine hazin bir sonla kullanılamaz hale gelecek 🙁 Ne zaman bir şeye emek verip hazıra konmasam muhakkak onun başına bir şey geliyor ! Artık yakınmanın bir anlamı yok şimdiden kolları sıvayıp yeni tema hazırlıklarına başlamam lazım. Daha önce de subdomain‘leri sildiğimi bir yazıyla duyurmuştum hemde önemli bir şekilde.. Geçtiğim hostun özellikleri sınırsız olduğundan dosyaları tekrar yüklemeyi düşünüyorum. Yani konfor.enesilhan.net‘deki dosyaları tekrar oraya yükleyebilirim. Gerçi millet dosyaların yeni adreslerini çoktan değiştirmişlerdir ama olsun yine de ben orayı açmak istiyorum.

Sağolsun turhost’taki müşteri departmanı çok ilgili davrandılar. Sitemi sorunsuz bir şekilde turhost’a taşıdılar. Limitsiz trafik, limitsiz bant kullanımı beni aylar öncesinden şaşırmıştı zaten. Bu sorun kaynaklanmasa da ben zaten turhost’a bu kampanyasından sonra geçecektim. Yani yanlış anlaşılmasın ben bu sorunu yaşadım diye geçmiyorum. Netİnternet’de çok iyi hizmet veriyor ve ben bugüne kadar büyük bir sorun yaşamadım ufak kesilmeler haricinde. Orayı tavsiye ederim. Bu sadece bir bahane oldu aslında benim için. Diyorum ya zaten geçecektim bu olay da tuz biber oldu..

Bundan sonra sitede biraz bakım çalışması olacak gibi. Yeni temaya başlamam lazım. Eğer eski sorun tekrar baş göstermezse bu temaya da elveda diyeceğim. Ben birşeyi beğenerek kullanırsam emin olun 2 yıl sürekli bıkmadan devam edebilirim. Bu temaya da tam alıştım ki böyle bir sorun çıktı. Artık içime sinen başka bir tema editleyerek yola devam etmek istiyorum. Hepiniz sağlıcakla ve esen kalın. 1000 aydan daha hayırlı Kadir Geceniz‘de mübarek olsun. Bu gece de yaptığınız ve yapmış olacağınız duaların kabul olmasını Cenab-ı Allah‘tan niyaz ederim..

Bu yazıdan önce yazmış olduğum "Dil Üslubuna Sahip Olmayan Blogları Okumuyorum !" başlıklı yazımı da okumanızı tavsiye ederim.

Yorumlar ;

14 Ağustos 2012 - 21:43:32

Enescim hayırlı olsun.İnşallah en kısa zamanda yeni temanıda yaparsın.Seninde Kandilin mübarek olsun kardeşim.

TANER
14 Ağustos 2012 - 22:59:28

Hayırlı olsun Enes.Turhosttan hangi paketi aldın bende hosting alacağımda blogum için.

15 Ağustos 2012 - 01:42:11

Turhost hayırlı olsun dostum. Umarım yeni yapacağın temanı da uzunca yıllar kullanabilirsin. Ayrıca senin de Kandil’in mübarek olsun.

Enes ILHAN
15 Ağustos 2012 - 03:22:01

@Çağrı,
Teşekkür ederim hocam Allah sizden razı olsun. Desteğiniz ve bildirimleriniz çok sağolun..
@TANER,
Sağol hocam. Turhost Cpanel Limitsiz paket,yıllık 70.79 TL olan.
@Ali Arslan,
Çok sağol Ali kardeşim. İnşallah umduğumuz ve temenni ettiğimiz gibi olur hepimiz için. Allah razı olsun, ilginiz için de ayrıca teşekkür ediyorum size..

15 Ağustos 2012 - 11:26:08

Hayırlı olsun. Ben de aynı paketteyim, memnunum çok şükür.
Sınırsız yazıyor ama aslında belli bir limit var tabi, sadece o limite ulaşmamız biraz zor o kadar 🙂

15 Ağustos 2012 - 13:07:57

Hayırlı olsun Enes abi sen nerdeysen bizde ordayız 😉

Weboyt
15 Ağustos 2012 - 17:31:30

Bende uzun süredir düşünüyorum turhosta geçmeyi ama bir türlü cesaret edipte geçemedim. Hayırlı olsun senin için.

Enes ILHAN
15 Ağustos 2012 - 20:37:09

@Atakan,
Eyvallah atakan kardeşim. Evet herşeyin bir sınırı var tabi. O sınıra ulaşmak zor dediğin gibi 😉
@Onur Batur,
Eyvallah onurcum sağolasın.
@Weboyt,
Teşekkür ederim. Bence artık cesaret edip geçin çünkü pişman olacağınızı düşünmüyorum.

16 Ağustos 2012 - 16:38:01

Merhabalar, birçok hosting firması sınırsız hizmet sağladığını söylüyor ama sözleşme notlarında “bu dosyalar site içeriği dosyalar olmalıdır” diyor. Yani .html .gif .css gibi. Bunun dışında .rar .zip vb. dosya ve belge arşivlemesi “depolama” yapılamaz diyorlar. Lütfen bu konuya dikkat edin!

20 Ağustos 2012 - 13:23:16

En doğru kararı vermişsiniz. Turhost gerçekten çok kaliteli.

Güncel blog
21 Ağustos 2012 - 10:48:29

Hayırlısı olsun, Turhost’u herkes çok beğeniyor ve çoğu sitede de görüyorum, ilerde öyle kaliteli hostlarda sitelerimizi barındırmak inşallah bize de nasip olur.

10 Kasım 2012 - 19:02:56

Turhost Türkiye’deki en iyi hosting firması ben de kullanıyorum umarım memnunsunuzsundur ben çok memnunum 🙂