Bankalara Girmek İstemiyorum Artık !

ÖSYM daha önce sınav sonuçlarını açıklamıştı ve bende bir yazımda kazandığım bölümü açıklamıştım. Üniversite gelmesine geldi de bu sefer de diğer sorunlar canımı sıkıyor. İlk defa üniversiteye kaydolacağım ama dün ve bugün çarşı da baya strese girdim ! Halbu ki ilk defa da kayıt olmayacağım. Geçen sene Eskişehir Üniversitesi‘ne kaydolmuştum ve geçen seneden biraz bilgim vardı bu kayıt işleri için. Dün de yine harç parası yatırmak için gittim çarşıya bu sıcakta ! {41 °C} Önce Vakıfbank‘a gittim üniversite ismini söyledim ama biz almıyoruz dediler. Daha sonra sırasıyla: Ziraat,Halk Bankası,TEB,Garanti ve son olarak da İş Bankası‘na gittim ! Hiç birisi biz almıyoruz dediler iş bankası hariç. Banka banka dolaştım bu sıcaklarda. İşimi yapamamanın üzüntüsü bir yana sıcaklarda cabası  oldu ramazan ramazan..

İş bankasına gittim en son da. Tamam biz alıyoruz dedi görevli ama öğrenci numarası istedi benden. Bende dedim ki: Ben ilk defa kayıt yaptıracağım öğrenci numaram yoktur. Valla bilmiyoruz bize bu şekilde iletildi felan. Bugün de üniversitenin öğrenci işlerini aradım cevap veren felan yok ! Zaten sıcak başıma güneş geçti bir de bunlar böyle açmayınca telefonu hepten deli oldum.

Kazandığım bölümün sitesi o kadar dandik ki taa 2001 yılında yapılmış. Ne duyurular var ne de akademik takvim bölümü açılıyor 🙁  [Bkz: http://ceyhan.cu.edu.tr/default.asp]  Şu an ne yapacağımı bilmiyorum. Harç parası ne zaman yatırılıyor ne zaman son günü ve miktarı ne kadar inanın hiçbir şey bilmiyorum. Ve bir daha da mümkünse bu sıcaklarda bankaya felan girmek de istemiyorum. Dışarısı 40 küsür derece içerisi 25 derece. İçeride kedi gibi mayışıyorum dışarıya çıkınca sanki üstüme hücum ediyorlar 🙁 Bir daha girip akşama kadar orada koltukta oturup uyuyacağım, bu da ahtım olsun !

Bu yazıdan önce yazmış olduğum "Taso Oynamak Bir Sanattır ..." başlıklı yazımı da okumanızı tavsiye ederim.

Herkese Merhabalar, ben Enes İLHAN. Gaziantep'te doğdum, Adana'da Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bölümünü okudum ve 2012'de mezun oldum. Askerliğimi uzun dönem olarak, { acemiliği Ankara/Mamak'ta , usta birliğini ise Hatay/İskenderun'da } yapıp bitirmiş bulunmaktayım. Şimdi ise hayata atılmanın çabası içerisine girmiş bulunmakta olup iş bulma derdindeyim.

12 yorum

  1. tyler78   •  

    İnternet bankacılığını denediniz mi? En rahatı oradan. Ben hep Garanti'nin internet şubesinden yatırırım. Bankaymış, sıraymış unuttum açıkçası.

  2. Metin   •  

    üniversiteden size zarf gelmedi mi? öğrenci numaranızın ve istenen belgelerin lisetesinin olduğu. ya da iş bankasında TC kimlik numarasıyla para kabul etmedi mi? son olarak hatılrtayım, üniversiteler bankalarla işbirliği yapıyor, örneğin Karadeniz Teknik Vakıfbank; Sakarya Garanti bankası ile çalışıyor.

  3. Enes İLHAN   •  

    @aTOMKARINCa
    Rıza ben seni çok seviyorum nedense 😀 Aradığım bilgileri verdiğin linkten buldum çok sağol. 5 tane bankaya boşuna gitmişim 🙂
    @tyler78
    Hocam iş bankasın'dan bankamatik için daha yeni başvuru yaptım. Ayın 7'snde hem bankomat kartını alacağım hemde o kartı internet bankacılığına açtıracağım. O yüzden malesef şu anda bu işlemi internet üzerinden yapamayacağım.
    @Metin
    Hocam çok sağolun fakat bana zarf felan gelmedi henüz. Zaten harç paraları bugün başlamış yatırılmaya. Üniversitelerin de bankalarla anlaştığını daha önce öğrenmiştim.

  4. münzevi kişilik   •  

    Oysa sınavı kazanınca herşey bitecek derLer.Ama asıl sorunLar o zaman başLıyor.Bir sürü zımbırtı bişey.Kazanmışım işte daha ne uğraştırıyosunuz arkadaş.?!
    Aynı kaderi paylaşan biri olaraktan Allah kolaylık versin ne diyim..(:

  5. Enes İLHAN   •  

    @münzevi kişilik
    Malesef bitmiyor arkadaşım. Ben biliyordum aslında her şeyin üniversite sınavını kazandıktan sonra başladığını ama neyse. Şimdi susuyorum ve sabırlı olmaya çalışıyorum 🙂 Allah sana da kolaylık versin münzevi işimiz gerçekten zor daha doğrusu öğrenci olmak çok zor bu zamanda 🙁

  6. MahLas   •  

    Öncelikle geçmiş olsun enes.
    Bende kayıt olacağım daha gitmedim ne yapmam gerek bilmiyorum.3 arkadaş aynı anda yapıcaz aynı yerdeyiz bakalım bizi ne çileler bekliyor 🙂

  7. Enes İLHAN   •  

    @MahLas
    Teşekkür ederim Mahlas. 3 kişi aynı yerde olmak kadar güzel bir şey olamaz herhalde. Hele ki bunlar çok sevdiğin iki arkadaşın ise tadından yenmez 🙂 Allah yardımcınız olsun sizinde..

  8. King_Wolf Security Pages   •  

    Subaylık mülakatı için uğraş çabala mülakatları geç , sözlü mülakat ertesi gün olsun 🙂 onu geç sağlık raporun 10 gün olsun onu geç kayıt işlermleri 2 gün sürsün onuda geç 1 ay intibak sürsün =))) girdik ama nasıl girdik bilen yok :))

  9. King_Wolf Security Pages   •  

    bu arada bu yorumuda birleştir bir şey daha söylemek istiyorum o üniversitenin websitesi ne öyle enes 🙂 yıkıldım görünce yahu paintle daha güzel çizerim ben hehehehe =)

  10. Enes İLHAN   •  

    @King_Wolf Security Pages
    Malesef daha yorum birleştirme veya yorumu düzeltme özelliği gelmedi Blogger'a 🙂 Web siteleri dediğim kadar varmıi dimi 🙂

  11. Aynur Seyhan   •  

    Allah yardımcın olsun kardeşim…
    Hem üzüldüm hem tebessüm ettim anlatım tarzın süper :)))

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir